4 Maj ~ Tandvärk!

Ååh idag är jag helt mör.. och kan ännu inte le ordentligt ;) Har ju haft väldiga problem med min visdomstand och idag fick jag en akuttid hos tandläkarna i Örebro, och utdragning blev det! Fy faaaabian vad ont det gjorde!!! Folk har typ varnat för sprutan med bedövning, att sticket ska göra ont och att det sen ska spänna en massa.. jag kände absolut ingenting av den! Vilket iofs var skönt^^ Då det var sprutan jag hade mest skräck för.. xD Men när dem sen börja bända och dra så var det desto värre! I 45 minuter ca så höll de på och drog i den där förbaskade tanden, och släppa ville den minsan inte. Sluta med att en annan tandläkare fick komma in och göra ett försök och den jäkeln drog för kung och fosterland!!! Usch vilken smärta.. men då tog det ca 5 minuter så var den ute sen. Så gråtandes och spänd så var jag ändå så glad över att det äntligen var klart, och jag kan ju säga det att en gång räcker när det gäller sånt där! Fy vad hemskt.. om jag tvingas till det igen så ska jag minsan få sövas ner först! Fick även maxdos av bedövning så med ett svullet halvförlamat ansikte så känns det ändå bra, inge mer tandvärk för min del :D Dock lyckades jag åka ifrån skötselinstruktionen, räkningen och diverse saker som jag fick med. Så typiskt mig! Bedövningen måste ha tagit på mer ställen än bara i munnen.. xD 

Detta gjorde även att min kväll fick lite ändrade planer. Skulle ju ut med tjejerna på det nyöppnade stället här i Örebro, men jag hamnade hemma hos Emma och tyckte synd om mig själv istället^^ Tack för allt och för världens godaste lasange <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0