7 Maj ~ Mest grisprat..

Nu har veckan dragit igång en en gång och jag ska fördriva min tid med att jobba med mina älskade grisar ;) De största går inte på sin 3:e levnadsvecka nu och de växer så man nästan kan höra hur det knakar.. haha! Okej, där kanske jag tog i men nästan iallafall! Helt ofatbart hur mycket de växer på så kort tid egentligen! Sen har den nya grisningen tagit fart. Så i veckan kommer jag att ha fullt upp med det. Kul! Höjdpunkten med allt är ju att få gå i BB och pyssla hela dagarna medans resultatet av insattsen visas ca 4-5 veckor senare på avvänjingen.. Lika spännande varje gång :) 

Nu är klockan redan kväller.. och än har jag inte äns påbörjat det jag tänkt göra med den här dagen! Så det är bäst jag sätter fart så jag får det ur världen.. ;) Bjuder på några bilder nedanför, inte direkt nå bra men man ser ju vad det ska föreställa^^ 

Tjingeling! 



Kommentarer
Postat av: custom-paper-writing.com

They look so nice and moving - especially little pigs!

2012-05-15 @ 15:48:02
URL: http://custom-paper-writing.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0