18 Maj ~ Efterlängtade helg!

Äntligen har arbetsveckan lidit mot sitt slut och mer än någonsin välkomnar jag denna helg! Har en hel del planerat och det kommer med säkerhet att bli toppen! Hoppas jag iallafall xD

Har varit en ganska fartfylld dag idag på jobbet med ett pressat tidsschema, men vi lyckades ta oss igenom allt tillslut så det känns jätte bara! Idag var jag faktiskt duktig och gick till och från jobbet^^ Verkligen på tiden om man säger så..! Är ju inte direkt långt och jag min latmask har tagit bilen varje dag.. men idag fick det vara nog! ;) Så skönt! Speciellt när jag slutade och klev ut utanför ytterdörren och möttes av en såndär underbar vårdagskänsla! Valde att gå längsmed Svartån hela vägen hem.. skrämde livet ur både ankor, rådjur och tranor! haha :D Säkert också nån grävling då jag hittade en massa grävingsgryt.. fast någon grävling syndes aldrig till, som tur var xD 

Nu ikväll ska jag sätta bilen i rullning uppåt i landet. Ska spendera helgen hos min ögonsten. Efterlängtat :) Sen blire "After Vårbruk" med LRF-ungdomen på lördag. Var toppen förra året så hoppas på att det blir ännu bättre denna gång ;) Men först blir det Crosstrinern idag igen.. Skönt att ställa sig på den när man har träningsvärk och knappt kan lyfta benen ordentligt. Är nöjd med min första vecka i aktiv träning.. Vågen visar att jag gått ner 5 kg ganska precis! Det tycker jag är bra gjort! Känns otroligt bra iallafall, men mer ska det bli och muskler ska sättas på sin plats ;) Tack fina Teja för din stöttning! Det är guld värt <3 

Bjuder på lite bilder från idag nedanför.. Tranorna bor kvar på gärdet och blomstern är i full gång! Hinner inte med själv.. Sen håller dem på att målar fasaden på huset mitt, en hel del kvar men det blir nog bra! :) 
Önskar er en toppenhelg!
Trackback
RSS 2.0