22 November ~ Det ena och det andra

Jag är så jäkla less! Det här med mobila bredband.. är det äns gjort för att det ska funka ordentligt?! Har testat hos olika företag men det funkar aldrig ändå.. alltid nått som krånglar! Felet med det jag har nu är att den helt plötsligt tappar täckningen.. man slängs ur liksom även fast mottagningen är hur bra som helst! Så typiskt.. värt att testa något annat nu tror jag. Har haft Comviq och nu 3.. Nån som testat något annat som funkar bra? Alltså problemfritt.. Isåfall så kan ni ju gärna få hojta till om det ;) 
 
Dagen till ära så har jag lite halvdant kämpat mig igenom arbetsdagen. Med sprängande huvudvärk och lite andra bekymmer så vill jag väl inte påstå att man är på topp direkt! Men det känns som om att det har gått bra iallafall. Är ju mitt uppe i grisningen nu så det är mycket att pyssla med! Den här gruppen är en riktigt tjurig grupp.. jag lovar att minst 80% hatar mig! Det är inte bara en grinig chest man möts av dagarna igenom.. Fast innerst inne får jag väl förlita mig på att de vet att jag bara vill hjälpa till ;) Dessa tanter.. 
 
Har även försökt att ta nån bild på bäbisarna idag. Inte heller det de lättaste.. Med dåligt ljus överallt och små yrväder som far runt så gav jag upp ganska så fort igen! Haha får hoppas på lite dagsljus snart kanske. Läntar till ljusare tider! Även om vi har det bästa av den här årstiden att vänta :) 
 
Sen måste jag försöka leta reda på några bra tunnor! Har gnagarbesök i kaninfodret som jag har. Inte alls trevligt! Jag vet ju att det finns sånna där bra, stora tunnor! Vet bara inte vart de finns att få tag på.. Får hålla ögonen öppna :) Godkväller.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Evgenia

Hej! Pratade med Malin om kattungar. Jag är såld för den svarta med mustaz. När de är 12 veckor? Jag kan hämta min(om det är ok) efter 7 januari. Vad kåstar den? Hör gärna av dig.

Svar: Jag mejlar dig :)
Linda Jansson

2012-12-01 @ 09:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0