31 Oktober ~ Utställning

Nu är Twittra anmäld till utställningen på Örebrotravet den 17 november. Spännande och se hur det går! Hoppas hon är i sitt fina skick iallafall, då hon har en tendens till att skifta nyans, färg och teckning ;) Just nu är hon inte den vackraste i färgen om man säger så, inte enligt mitt tycke iallafall.. haha! Första gången jag är och ställer ut en kanin.. Men det kan ju inte vara mycket värre än när jag ställde ut möss som liten ;) haha vilka ideér man kan ha igentligen! Men det var ju roligt då iallafall xD ^^
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Söt hon är ;)
Lycka till på utställningen gumman!
Kram

2012-11-02 @ 13:04:03
Postat av: Emma | Mamma & Grisskötare

Vad fint med bakgrunden! Hur får man till det? :D Så skulle jag också vilja ha. ^^

Svar: Lägg in en bild bara? :)
Linda Jansson

2012-11-03 @ 09:31:33
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma & Grisskötare

Ja men jag behöver väl en kod? :P

2012-11-03 @ 22:56:00
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0