4 November ~ Knäppis!

Då var helgens arbete avklarat och nu är det bara sätta fart med resten av den här söndagen. Min finaste kommer hit en sväng och sen ska vi åka och hämta buren till kaninerna som står i Värmland någonstans^^ Det blir nog bra! 

Imorse hade Missla hittat en ny plats igen, i sängbordet! Dumma katt! Där får dom ju inte plats liksom.. Hon började nog flytta upp dom när min väckarklocka ringde imorse då jag "vaknade" när en liten skrek på golvet nedanför, sen var en fortfarande kvar i lådan på nedervåningen.. Hon kan väl inte mena att jag måste sova på soffan och aldrig gå upp för att hon ska kunna hålla sig på antingen ena eller andra våningen? Knäppis! xD

Sen har jag tänkt på det här.. jag skriver om djuren HELA tiden! Det är ju en så liten del av mina intressen och liknande egentligen.. men konstigt nog är det bara det som skrivs här. Har en teori om att jag kanske skriver om det för att jag vardagligen inte pratar så mycket om det med folk? Jag vet inte.. :/ Nån dag kanske nått annat än det kan sätta sina spår här iallafall ;P 
 
Men nu måste jag snabba på lite ser jag.. Heeeejs! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du älskar djur och ditt liv kretsar kring det, så skriv på du Linda <3

2012-11-05 @ 10:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0