7 November ~ Tom på ord.

 Idag är det väldigt tomt på ord och jag vet inte alls vad jag ska skriva faktiskt.. Ganska onödigt att göra det då men iallafall^^ Har ju sagt att jag ska lägga upp bilder på buren så då får jag väl göra det också :P 

De har inte flyttat in där än.. ska ta och ordna det sista innan det är dags för det. Men först måste jag införskaffa allt smått som behövs för det.Ska ju upp gavlar, in en matta och lite sånt först.. Sen är det bara att hoppas på att "gräsmattan" vill återgå till ett normalt tillstånd och inte leka lerpöl längre så att jag kan placera den på sitt rätta ställe :) Har även "tränat" Twittra idag lite och efter fick hon ligga på rygg och bara koppla av, en favoritsyssla hos henne^^ Sötan. 

Men nu ska jag kika vidare på Twilight som går på 5an. 
Tjing! 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ett tips i stället för att lägga in en matta i buren måla med kall´asfalt det har jag i min nyaste bur och det är toppen. Inget pink går igenom färgen och den är slit tålig och bra. Dock tar det lite längre för den att torka.

Svar: Ja jag har sånt hemma och har målat med det i en annan bur jag har. Men som du säger tar det 100 år för det att torka, och det var mitt i sommaren som jag målade med det! Men det kanske är mest värt att göra det iallafall.. Tack för tipset :)
Linda Jansson

2012-11-22 @ 09:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0