8 November ~ Ogilla..

JAG OGILLAR SKARPT OINBJUDNA MÖSS OCH FÅGLAR I HUSET!
Men under detta tak så har vi lite delade åsikter om det.. Jag förstår grejjen med att katten bara vill visa sin fångst och att det är mer än väl menat att ta hem sin fångst för att visa sin skicklighet! Men nej tack, nu är jag less på det!  Haha ;) Fast nu var det första gången som Edwin tog hem sin lilla lilla mus som han fångat för första gången (vad jag är medveten om). Så jag hoppas att det var den sista gången också.. ut åkte den lika fort som den kom in iallafall^^ Toker! Missla verkar ha lugnat sig lite på den fronten nu iallafall.. men hon har varit extrem! 
 
Nu är det långhelg som ligger framför fötterna och det är välbehövligt känner jag. Blir lite lost såhär på slutet^^ Dock är det fullproppat med saker som ska göras. Imorgon blir det till att åka och lämna prover samt till en annan för lite uppföljning. Sen är det några butiksbesök och på eftermiddagen har jag tänkt spendera lite tid med Malin. Var ett tag sedan vi sågs nu så det kan nog bli kul^^ Sen ska jag försöka ta mig till Köping med.. Men vad som händer visar sig^^ 
 
Även nästa helg ser jag fram emot med utställning och födelsedagsfirande! Har lovat att åka och göra iordning dagen innan så att det är klart innan alla kaniner och deras ägare kommer till platsen. Fick även frågan om att vara "kaninbärare" den dagen men avböjde då jag känner att jag bara vill vara med nu. Är ju första gången.. xD Så nästa gång kanske! 
 
Men nu är det bed time! 
Sov gott ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma & Grisskötare

Har du snackat med N om fredag? :)

2012-11-09 @ 09:10:21
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0