27 Oktober ~ Lite av allt

Idag blir bäbisarna 1 vecka och de har hänt mycket under den här tiden. Lilla Koon har varit snabbast i kullen och har redan öppnat ögonen! :) Trotts att hon är minst av alla och har kämpat mest! Har vägt dom varje dag nu med och de ökar ungefär 18 gram per dag, så det är bra :) Har publicerat lite bilder på de små!
 
Dock har Missla fått nått knäpp! Fast samtidigt så "förstår" jag henne. Jag har ju sovit nere den senaste tiden med henne och inatt sov jag på övervåningen för första gången sen bebbarna kom och imorse när vi vaknade så hittades bäbisarna under sängen på övervåningen! :O Stackarn vill väl inte ligga här nere själv med dom så varför inte flytta upp när matte gör det liksom? ;) Dock har hon fortsatt att flytta dom nu när vi är nere och springer. Hur hindrar man en katt från att flytta sina små liksom? Ganska omöjligt! Men nu står det ordentliga lådor lite överallt och jag hoppas hon stannar där hon är nu :)  
 
Annars är allt på topp! Jätte fint väder ute så idag ska jag och min finaste åka till Marieberg på shoppingrunda! Dammsugare, mobilladdare och kattmat står högst upp på listan. Hade även tänkt städa lite och kratta löv idag. Blir nog bra och det är väl bra att passa på nu innan rusket drar igång på heltid.. 
 
Har även bytit ut allt i mitt matförråd nu. Ekologiska grönsaker och andra ekologiska tillbehör samt nötkött är det som det består av nu. Kommer bli dyra veckohandlingar bara.. :/ Men det får det vara värt! Får även hem Probiotika och andra tabletter snart. Även Stevia "socker", kokosolja och nyttiga nötter är på väg hem hit. 

Hoppas ni har det bra! 
Tjingeling :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Så söta!
Ja du får väl sova nere ett tag till då :)
Puss

2012-10-27 @ 15:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0