4 Oktober ~ Tur & teknisk

Ibland ska man ha bra tur! Min telefon ligger redan på posten och är påväg till mig! Glad :D Haha fick världens bästa väckning imorse då jag bara har 1 väckarklocka nu (är i behov av 8 som jag kan snosa med) då ena chefen kom ner och ställde sig med en tuta som han tuta med för fulla muggar! En sån där som man har på fotbollsmatcher som låter as högt! Haha! Dock var jag redan vaken men om jag inte vore så skulle jag ha flygit upp ;) . Katterna klättra på väggarna typ, stackarna! xD 

Har haft en bra dag på jobbet idag. Pysslat med en massa olika saker i BB. Har bland annat lyckats installera en First Feeder, teknisk som man är, som ska agera "mamma" till några smånassar :) Har redan flyttat dit ett gäng så nu hoppas jag att de får en bättre chans. Lär ju visa sig.. xD 

Nu ska jag ta mig i kragen och åka iväg och handla lite så jag kan fylla på mitt matförråd.
Skönt så här på kvällen då det inte är så mycket folk och trafik. 
Men då vet ni att jag är annträffbar någon gång nästa vecka igen ;) 
Tjingeling!

*Bilder på Tranorna som verkar trivas bra på gärdet brevid :)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0