6 Oktober ~ Provridning Red Ocean

Idag bjuder jag på en jädrans massa bilder.. oredigerade dessutom! Varför? Ingen aning.. eller jo! Saken är den att jag vid 3 tillfällen varit med om att alla bilder har raderats ifrån datorn. Så nu hade jag tänkt börja använda mappen "Livet i bilder" där jag kan publicera foton och på så sätt vara säker på att de finns kvar. Då är det enkelt att gå tillbaka och se :)
Sen är det varlfritt för andra om de vill se eller inte ;)

Idag har jag varit med när Johanna provred en D-ponny. En söt liten sak med mycket krut i och fin hoppteknik. Kameran var med och jag försökte för fulla muggar att få till skarpa och tydliga bilder i ridhuset! Inte det lättaste men man ser ju vad det ska föreställa.. ;)
 
   
    
 
     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0